Saygı

PAZARTESİ SENDROMUYLA VEDALAŞIN:)

Saygı Günenç
stres
 Her pazartesi aynı kabusa mı uyanıyorsunuz…
Omuzlarınız düşüyor, soğuk terler mi döküyorsunuz… 
Pazartesi sendromu yaşam biçiminiz haline mi geldi…
O zaman bu yazı tam size göre. İşte pazartesi sendromuyla başa çıkmanızı sağlayacak taktikler…

Çoğumuz hafta sonu uykunun tadına varmak için uzun saatler boyunca yatakta kalırız. Ancak vücut 5 gün süresince düzenli bir uyanma saatine alıştığı için 2 günde tüm bu düzeni alt üst ederiz. Milliyet’teki habere göre, bu nedenle hafta sonu tüm düzeninizi yıkmak yerine her zamanki saatte kalkmaya özen gösterin.

PLANLI PROGRAMLI OLUN!
Bazen ofisin kapısından girene kadar ne yapacağımızı bilemeyiz. Bir türlü hangi işten başlayacağımıza karar veremeyiz. Bunun üstesinden gelebilmek için yapılacaklar listesi hazırlayın!
BESLENMENİZE DİKKAT EDİN!
Sabahları taze sıkılmış portakal suyuyla güne başlayın ve gerekli vitamin-mineralleri almaya özen gösterin. Unutmayın vücudunuzun direnci ne kadar yüksek olursa mutsuzluk ve stres sizi o kadar az etkileyecektir.
GÜLÜMSEYİN ve KENDİNİZE BAKIN!
Sabahları aynaya bakıp gülümseyin. Güzel giyinin ve makyaj yapın. Etrafınızdakiler size iltifat ettikçe kendinizi daha iyi hissedecek ve pazartesi sendromundan kurtulacaksınız.
Kaynak : haberturk.com
Güzel bir hafta geçirmenizi dilerim…
Saygı Günenç “paylaşmak ayrıcalıktır”
Saygı Günenç tarafından yazıldı

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

1.241 okunma

Başa Dön